Josephina Stichting-BeleidsplanBeleidsplanhttp://josephinastichting.nl/content/2013/11/Beleidsplan<p><span style="font-size: medium;">Het huidige beleidsplan is vastgesteld op 9 december 2014 en loopt tot en met 2019. In het beleidsplan staan beschreven: statutair doel, overzicht jaarlijks gedoneerde bedragen, gerealiseerde projecten planperiode 2010/2014, middelen van de stichting, vermogensbeheer, kosten, financi&euml;le controle, werkwijze (werving projecten) en de organisatie van de vergaderingen.</span></p> <p><span style="font-size: medium;">Om de hoofdlijnen van het huidige beleidsplan in te zien, klik op <a href="/_files/Beleidsplan website 2015-2k19.pdf" target="_blank">beleidsplan</a>.</span></p> <p><span style="font-size: medium;">Het afgebeelde schilderij 'Solidariteit' is een cadeau van de leerlingen van een huishoudschool in Senegal.</span></p> <p style="text-align: justify;"><span style="font-size: medium;"><br /></span></p> <p><span style="font-size: medium;"><br /></span></p></br></br>